Staroffice 5.1

Panos Katsaloulis teras at hellug.gr
Sat Sep 4 10:38:29 EEST 1999

DJ Art <djart at freemail.gr> wrote:
>:-( :-(
>Μου έχει βγεί κυριολεκτικά η ΠΑΝΑΓΙΑ. Το RAM έβαλε το Staroffice 5.1.
>Πάω και εγώ λοιπόν να κάνω registration (δεν είχα προλάβει την έκδοση
>5.0). Αφού μου βγήκαν τα έντερα μέχρι να φτάσω στο τελικό στάδιο του
>downloading (για να πάρω τους απαραίτητους αριθμούς, εντωμεταξύ έχασα
>3-4 profiles επειδή ο server δεν ανταποκρινόταν και πάταγα stop και
>προσπαθούσα ξανά και ξανά) μου πετάει ότι αν θέλετε να δοκιμάσετε το
>προϊόν, δεν χρειάζεται serial number. Δεν αντέχω άλλο !!

Mα εσύ δεν θέλεις να το «δοκιμάσεις» θέλεις να το χρησιμοποιήσεις, έτσι;
Τότε *χρειάζεται* registration, αλλιώς (σε ένα μήνα νομίζω;) δεν μπορείς πλέον
να το χρησιμοποιήσεις.
Τώρα αν σε έχει ζαλίσει... το μόνο που μπορώ να σου πω είναι να δοκιμάζεις σε
διαφορετικές ώρες τις ημέρας (π.χ. όταν αμερική ή ευρώπη κοιμάτε...)
Μπορεί να έχεις καλύτερη τύχη τότε.
Τί να πούμε και εμείς που το κατεβάσαμε από το δίκτυο byte προς byte...

>Μπορεί κανείς να μου δώσει κανείς ενα customer number και ένα
>registration key ??  Please !!??

To registration key έχει άμεση σχέση με το δικό σου όνομα και στοιχεία.
Επίσης οι τύποι στην StarDivision δίνουν ένα υπέροχο προϊόν σε σένα δωρεάν, με
μόνη σου υποχρέωση να κάνεις register. Δε ζητάνε δα και πολά πράγματα. Πέρα
δηλαδή από το πρακτικό πρόβλημα (π.χ. δεν θα'θελα τα δικά σου έγγραφα να έχουν
το δικό μου όνομα) υπάρχει και λόγος ηθικής.

Σαν τελευταία λύση, αν πραγματικά υπάρχει πρόβλημα στον server της StarDivision
(αν και αμφιβάλλω) διάβασε στο newsgroup που έχει (server είναι
starnews.stardivision.com) και πες τους το πρόβλημα που έχεις.

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr