gcc prob

Count Zero CountZero at cyber-wizard.com
Fri Sep 3 14:53:50 EEST 1999

Giorgos Keramidas wrote:

> On Thu, Sep 02, 1999 at 12:44:19AM +0300, Count Zero wrote:
> | ksafnika kai xoris kanenan profanh logo den boro na kano compile kanena
> | programma me kamia kyvernhsh. afta einai ta error msgs pou pairno an
> | dokimaso na kano compile to int main(){}
>
> Οκ, σειρά μου να ρωτήσω κάποια πραγματάκια γιατί αλλιώς δε μπορώ να ξέρω,
> εκτός από το ότι κάτι πάει στραβά με την εγκατάσταση του gcc σου, τίποτα
> περισσότερο:
>
> * Ποια έκδοση του gcc έχεις;
>   [κάνε gcc -v και στείλε μας το output]
> * Πως την εγκατέστησες (με rpm, με tgz όπως του slackware, με compile);
>   [για θυμίσου, για θυμίσου]

gcc version egcs-2.91.60 19981201 (egcs-1.1.1 release)
xmm.. vasika den to evala monos mou. mou to evale h egatastash tou Suse
6.0 (opote ypotheto rpm) kai apo tote den to peiraksa.

> Να προσπαθήσω να μαντέψω;  ?λλαξες βιβλιοθήκη της C τώρα τελευταία;

to periergo einai oti den ekana tipota. liga lepta prin fygo gia Io
prospathousa na grapso ena proggie kai ola doulevan mia xara. opote
kleino ton ypologisth, feugo, gyrizo se mia vdomada kai vlepo afthn thn
katastash.
An ksanaegatasthso toulaxiston to gcc pisteveis oti tha doulepsei?

--
"The last possible deed is that which defines perception itself, an
invisible golden cord that connects us: illegal dancing in the
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr