WIN & OpenLinix

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Fri Sep 3 14:11:22 EEST 1999

Panos Katsaloulis wrote:

> Πήρατε πρέφα ότι το περιοδικό WIN δίνει μαζί του μια «κομένη» (evaluation η
> όπως αλλιώς λέγετε) έκδοση του Caldera OpenLinux 2.2;
>
> Το αγόρασα και έκανα την εγκατάσταση και οφείλω να ομολογήσω ότι τρελάθηκα :)
> Όντως τέτοια φιλοσοφία σε πρόγραμμα εγκατάστασης μόνο το playstaion (;;;) είχε
> με το παλιό καλό Ridge Racer, που μέχρι να φορτωθεί το παιχνίδι έπαιζες
> space-invaders.
>
> Το έχω συστήσει ανεπιφύλακτα σε όλους τους φίλους μου που βασικά φοβούνται ποιο
> πολύ από όλα την εγκατάσταση, αλλά θέλουν να δοκιμάσουν το Linux.
> Προσωπικά οφείλω να πω εύγε στην Caldera.

Το δοκίμασα κι εγώ. Ενθουσιάστηκα στην αρχή, αλλά όταν τελείωσα, απογοητεύτηκα.
Η μόνη κάρτα που αναγνώρισε ήταν η 3C509 (δίκτυο). ΔΕΝ αναγνώρισε: Supra ISA pnp
modem, AWE64 Gold, Initio SCSI controller, Voodoo2, i740. Μάλιστα τα X δεν
παίζανε καθόλου μετά την εγκατάσταση (με τον default XF_VGA16). Όχι ότι τα άλλα
Linux αναγνωρίζουν περισσότερα, αλλά δεν υπάρχει λόγος για "μουράτες"
εγκαταστάσεις αν τελικά πρέπει να τα βάλεις όλα με το χέρι. Μετά βέβαια,
φορτώνοντας modules, αλλάζοντας X server, σετάροντας το isapnp, όλα πάιζουν. Το
πρόβλημα είναι ότι το Caldera σου δίνει την εντύπωση ότι θα τα κάνει όλα και
τελικά δεν κάνει τίποτα. Ένας νέος χρήστης στη θέση μου θα σχημάτιζε κακή
εντύπωση, ενώ τουλάχιστον με μια εγκατάσταση σε στυλ Slackware ξέρει από τη αρχή
ότι πρέπει να σκεφτεί για να την κάνει. Με το Caldera, μπορεί να νομίσει ότι
αφού οι κάρτες του δεν βρέθηκαν στην εγκατάσταση, δεν δουλεύουν με Linux. Ένα
καλό πάντως που παρατήρησα, είναι ότι αφού επιλέξεις είδος εγκατάστασης, όση ώρα
ασχολείσαι με IP διευθύνσεις, usernames κλπ, από πίσω αυτό αντιγράφει αρχεία.
Καλός τρόπος για να συντομευτεί η εγκατάσταση.

Θ.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr