And the prize goes to...

Manos Karagiorgos mantis at lam.forthnet.gr
Fri Sep 3 13:50:31 EEST 1999

> Proswpika mou aresei o tropos pou apantane kapoioi (legete ton ricudi),
> briskw tis apanthseis tou ousiwdeis kai epe3ergasimes. An kapoion den
> ton ikanopoioun bl. parapanw luseis.
??? Who the hack edvse lyseis antimetvpishs?
Nobody blamed anyone. (H parekshghsh pou dhmioyrghthke me ton Christo htan
kathara glvssiko zhthma, kai me ta greeklish apo panv den einai easy na
trace th diafora).
Allvste, kanenas den mporei na epivallei kanones edv mesa, ektos apo ton
owner, bebaia....
I just tried to give the objective view tou thematos.

Manos Karagiorgos
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr