Transparent Rxvt

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Sep 3 04:02:13 EEST 1999

Hello DJ!

  On 01 Sep 99, DJ Art wrote to Christos Ricudis with subject "Re: Transparent
Rxvt":

 DA> Επομένως περνάμε σε 2ο επίπεδο. Από τη στιγμη που τα man pages
 DA> μιλάνε για inheriting των pixelmaps του background, θα κάνω τα πάντα
 DA> για να βγεί ασπροπρόσωπος αυτός που έγραψε τα man pages.

Eipa na to dokimasw, ki ekana recompile to rxvt moy (me thn option --enable-
transparency - elpizw na thn ebales kai esy otan ekanes compile to rxvt sou,
den kserw an einai default). Den mporesa na dokimasw an douleuei akoma. 8a to
dw kai 8a sou pw.

--
Christos Ricudis
I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130' Alt. 69ft
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr