PROBz & Linux vs BSD's

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Thu Sep 2 09:36:28 EEST 1999

On Tue, Aug 31, 1999 at 01:04:55AM +0300, Nikos KAVOURINOS wrote:

| δεδομένου οτι τα πάρα πολλά ορθογραφικά προκαλούν μια κάποια δυσκολία
| στην ανάγνωση καλό θα ταν να κάναμε μιά προσπάθεια να τα αποφεύγαμε,
| έστω και γιά να προστατεψουμε τα ματάκια μας. Δε μου φαίνεται
| προσβλητικό να επισημαίνει κανείς κάποια λαθάκια, δεν είναι δα και
| καμμιά φυσική υστέρηση η ανορθογραφία, απλά προκαλεί μια ζαλάδα.

Επειδή τυχαίνει ένας από τους καλύτερους φίλους που είχα στο λύκειο να κάνει
ακριβώς το ίδιο στυλ γραψίματος, κι όχι επίτηδες αφού την δυσλεξία δεν την
ελέγχει ο ίδιος, δεν ξέρω... είμαι επιφυλακτικός.

Τώρα δεν θέλω και να επιμείνω, απλά την επόμενη φορά που θα θέλω να γράψω
κάτι αντίστοιχου στυλ θα προσέξω, τουλάχιστον να μην κάνω κι εγώ μέσα στο
μήνυμα ορθογραφικά λάθη :)

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
Public PGP key at finger://keramida@diogenis.ceid.upatras.gr/