Πρόβλημα εγκατάστασης του RedHat 6.0 απο CD

Panagiotis Voudouris panos at veria1.freeserve.co.uk
Thu Sep 2 12:32:10 EEST 1999

Stefanos G wrote:

> Το CD το έγραψα σε Windows σε format iso9660 (mode1)
>
> Θα μπορούσες σε παρακαλώ να μου πείς τι έπρεπε να κάνω για να γραφτεί σωστά και
> πώς μπορώ να δημιουργήσω RockRidge extensions;

Τα παρακάτω τα απεκόμισα μετά από 4-5 άχρηστα cd που έγραψα με το EasyCD της
Adaptec σε Win98 :)

1) Θα κάνεις από linux το cd image με
mkisofs -r -T -o output input (πx mkisofs -r -T -o cd.iso /home/mplip/redhatcd)
και θα σου ετοιμάσει το cd στο αρχείο cd.iso.

2)To αντιγράφεις σε win partition και

3)στο ψηστοπρόγραμμα διαλέγεις create from file ή όπως αλλιώς το λέει. Το .iso
extension το έβαλα γιατί στο δικό μου (της Adaptec) ήθελε τέτοιο extension για να
τα βλέπει. Πρόσεξε να διαλέξεις from iso image γιατί μερικά (όπως της adaptec....)
έχουν και ένα δικό τους format. Για το δικό σου δεν ξέρω...

Αν θέλεις μπορείς να κάνεις mount το αρχείο για να δεις αν έγινε σωστά (από linux
φυσικά). Θα πρέπει να δεις κανονικά τα αρχεία και σε κάθε κατάλογο ένα αρχείο
TRANS.TBL. Δες το CD-Writing-HOWTO και το mkisofs man page για τα σχετικά.

Πάνος

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr