Linmodem (opos leme Winmodem)

Panos Katsaloulis teras at hellug.gr
Thu Sep 2 10:05:59 EEST 1999

S.Xenitellis at rhbnc.ac.uk (Xenitellis S) wrote:
>Se kapoio proigoumeno e-mail kapoios rotouse gia ypostiriji
>Winmodem apo Linux.
>To mono pou prepei na yparxei gia software modem gia linux prepei na einai
>ayto:
>
>http://linuxworld.com/linuxworld/lw-1999-08/lw-08-linmodem.html

Yparxei kai ena opensource programma gia Lucent modems, to opoio pros to paron
to mono poy kanei einai na to anagnvrizei (!), na anoigei grammh, na paizei tos
hxoys toy thlefwnoy (basiko), akoma kai na pairnei thlefwno!!!!
Dystyxws akoma einai under (heavy) development opote mexri ekei ftanoyn oi
ikanothtes toy.
H diey9ynsh einai h paarakatw:

http://www.close.u-net.com/

Kaloy kakoy, opoios endiaferetai gia ayto to pragma as graftei sth lista toy
http://linmodems.org

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr