PROBz & Linux vs BSD's

A8anasios Sidhropoylos msx at kil.forthnet.gr
Thu Sep 2 01:24:50 EEST 1999

Nikos KAVOURINOS wrote:

> δεδομένου οτι τα πάρα πολλά ορθογραφικά προκαλούν μια κάποια δυσκολία
> στην ανάγνωση καλό θα ταν να κάναμε μιά προσπάθεια να τα αποφεύγαμε,
> έστω και γιά να προστατεψουμε τα ματάκια μας. Δε μου φαίνεται
> προσβλητικό να επισημαίνει κανείς κάποια λαθάκια, δεν είναι δα και
> καμμιά φυσική υστέρηση η ανορθογραφία, απλά προκαλεί μια ζαλάδα.

> --
> ----
>
> ---------------------------------------
>
>     EOS -images      Nikos Kavourinos
>
>    http://users.forthnet.gr/mob/eos
>              mailto:eos at forthnet.gr
> [...]

Θα συμφονισω με την αποψή σου ότι σου προκαλούν ζαλάδα αλλά δεν μπορώ να κάνω
αλλιός..... Δεν έχω speller για το netscape mail κάτο από linux και δεν μπορώ να
γράψο ορθογραφιμένο κίμενο με τίποτα..... (φυσικό πρόβλιμα). Αλλά από το να γράφω
σε greeklish μου είπαν ότι είναι προτιμότερο.... Εγώ δεν το βλέπω αυτό το πρόβλιμα
εφόσον δεν αναγνορίζώ την ορθογραφία .... Τέλος πάντον......

Μην μου ζιτίσετε τον λόγο.... Δεν έχω σκοπώ να ξαναγράφω μακροσκελή κίμενα με
ανάληση του ίδους του προβλίματος.....
θα με πιάσουν τα νέυρα μου.... 8-)

Σιδηρόπουλος Αθανάσιος.

msx