Re: Πρόβλημα εγκατάστασης του RedHat 6.0 απο CD

Manos Karagiorgos mantis at lam.forthnet.gr
Thu Sep 2 01:53:53 EEST 1999

----------
> Από (From): Stefanos G <steliosrak at otenet.gr>
> Προς (To): linux-greek-users at hellug.gr
> Θέμα (Subject): Re: Πρόβλημα εγκατάστασης του RedHat 6.0 απο CD
> Ημερομηνία (Date): Πέμπτη, 2 Σεπτεμβρίου 1999 2:15 πμ
>
> Το CD το έγραψα σε Windows σε format iso9660 (mode1)
>
> Θα μπορούσες σε παρακαλώ να μου πείς τι έπρεπε να κάνω για να γραφτεί
σωστά και
> πώς μπορώ να δημιουργήσω RockRidge extensions;

To ISO-9660 sxediasthke arxika gia to MS-DOS. Sto prvto epipedo toy
eksasfalizetai h symbatothta me to MS-DOS (8.3). Ayto epitygxanei men
megalh symbatothta exei omvw periorismous sta case-sensitive onomata
arxeivn (mallon ekei einai to provlhma soy) kai sta long file names. Prepei
aparaithta na grapseis to CD me Rock Ridge extensions (oi opoies basizontai
sto ISO-9660 fs, gia symbatothta me Unix. Analoga me to programma pou exeis
dialekse tis aparaithtes epiloges.

Manos Karagiorgos

owner-linux-greek-users at hellug.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr