DocBook

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Wed Sep 1 11:50:26 EEST 1999

On Tue, Aug 31, 1999 at 09:20:48AM +0300, Mavrelos, Antonios wrote:
| Μήπως έχει στήσει κανείς το DocBook στο Linuxάκι? Εχω κάποιες ερωτήσεις αλλά
| δεν θέλω να επιβαρύνω τη λίστα περισσότερο.(Private Mail).

Βασικά είναι ίσως χρήσιμο και σ' άλλους, οπότε ας κάνω το κακό πράγμα να το
στείλω στη λίστα.  Εγώ το είχα στήσει πριν από καιρό...

Από ότι θυμάμαι στήνεις τα εξής:

  * jade

    Αυτός ένας DSSSL parser που διαβάζει τα SGML κείμενα και μαζί με κάποια
    style-sheets (π.χ. τα docbook-stylesheets) σου βγάζει κάποιας μορφής
    έξοδο (συνήθως html, αλλά μπορεί και RTF ή LaTeX άμα τα προτιμάς).

    Θα το βρείς στην σελίδα του James Clark (http://www.jclark.com)

  * docbook & docbook-stylesheets

    Το docbook για να το στήσεις χρειάζεσαι και κάποιο sgml.catalog αρχείο
    (αν το τελευταίο σε ξενίζει κάπως, θα σε δυσκολέψει κάπως η εγκατάσταση,
    πες μου να σου στείλω ένα παράδειγμα γιατί αυτό το φτιάχνεις με το
    χέρι).  Δεν θυμάμαι την σελίδα του DocBook, αλλά στην σελίδα του Jade θα
    βρεις όλες τις πληροφορίες.

    Τα docbook-stylesheets είναι μια συλλογή από στυλ, που λένε στο Jade πως
    να μεταφράσει κάθε SGML tag, και αν θέλεις εκτός από validate να δεις
    και πως θα ήταν η SGML σου σε HTML π.χ., καλό είναι να τα στήσεις.

Αυτά και καλή αρχή με την SGML :)

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
Public PGP key at finger://keramida@diogenis.ceid.upatras.gr/