And the prize goes to....

Mavrelos, Antonios A.Mavrelos at csd.ase.gr
Wed Sep 1 13:50:05 EEST 1999

> Well, nomizo o aksonas ths listas exei metatopistei ligo kai kalo tha htan
> na epanaferoume ta pragmata sth thesi toyw etsi vste ayta poy legontai
> (grafontai) se aythn na antikatoprtizoyn plhrvw to onoma thw.
>
> Nomizo, George Daflidi-Kotsi oti toylaxiston oi perissoteroi edv mesa
> diathetoyn anoixto myalo, allvste douleyoun me LINUX :)
>
> Anaforika me tis megales idees poy anafereis Christo, se diabebaio oti
> mporei men ta pragmata na exoyn dyskolepsei arketa gia grhgores megales
> efeyreseis , idees ktl, nowadays sigoyra omvw ginontai kai stis meres mas,
> [...]
	Ακριβώς. Ισως οι 2-3 "Τέλειοι" να πρέπει να φτιάξουν δική τους λίστα
vips-linux-greek-users και να αφήσουν εμάς να ρωτήσουμε κάτι χωρίς να έχουμε
φόβο μήπως κάποιος μας γελιοποιήσει. Το ποιο ωραίο είναι ότι βλέπω άτομα να
βρίζουν άλλους χωρίς καν να τους γνωρίζουν. Εδώ είμαστε για να μάθουμε, να
ανταλάξουμε γνώμες και απόψεις. Προς Θεού δεν κάνουμε κόντρα γνώσεων και IQ.
Δίχνοντας σε κάτι στενόμυαλους MS$ικούς τη λίστα και την δυνατότητα
υποαστήριξης γελάγανε με αυτά που διαβάζανε. Ρωτάει κάποιος κάτι για το rxvt
και η απάντηση είναι του στυλ "είσαι ηλίθιος". Και εμένα μπορεί να μου
φαίνεται άχρηστο ένα διαφανές RXVT αυτό δε σημαίνει ότι η γνώμη μου είναι
και η πιο σωστή. Αν ξέρω την απάντηση θα του την δώσω. Δεν πρέπει να
θεωρούμε την άγνοια κάποιου σε ένα θέμα κριτήριο για τον χαρακτηρισμό του
ανθρώπου. Αν σου φαίνονται ηλίθιες οι ερωτήσεις ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ. Και ξαναλέω
η λίστα είναι για ΟΛΟΥΣ. Ολοι έχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης. Μέσα από δω
πολλοί μαθαίνουν. Αν κάποιοι πιστεύουν ότι θέση εδώ έχουν μόνο αυτοί που
κάνουν "σωστές" ερωτήσεις και δέχονται "μπινελικοαπαντήσεις" πείτε το και
σήμερα ξεγράφομαι από το Hellug. Να ξέρουμε που βαδίζουμε δηλαδή...

	P.S 1. To Linux δεν είναι μόνο για τους γνώστες. Δεν είμαστε στην
αρχαία Αίγυπτο. Για κάποιους είναι και ένα μέσο για να μάθουν τον κόσμο των
υπολογιστών καλύτερα από ότι με  το Control Panel.

	P.S 2. Κάποιοι θα θέλαν το LInux να έχει ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο
αγοράς. Αν εμείς που το παίζουμε και comunity πετάμε τον κόσμο έξω σε λίγο
θα μείνουν μόνο οι VIPS.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr