Asfaleia arxeiwn

Panos Katsaloulis teras at hellug.gr
Wed Sep 1 01:33:34 EEST 1999

ricudis at paiko.gr (Christos Ricudis) wrote:
>Hello Panos!

>Ãéáôé, ç C óå ôé ìåôáöñáæåôáé áðï ôïí compiler, óå êáíôïíåæéêá?

Ç C ìåôáöñÜæåôáé óå binary code. Ç assebly Ý÷åé mnemonics ãéá íá ìðïñåß êáíåßò
íá ãñÜöåé ðñïãñÜììáôá ìå áõôÞ (åäþ óå Ýðéáóá)

>Äåí ìðïñåéò íá ðáñáêáìøåéò ôï fucking ëåéôïõñãéêï óõóôçìá. Õðáñ÷åé êáðïéïò
>fucking ëïãïò ãéá ôïí ïðïéï ôï fucking protected mode ïíïìáæåôáé åôóé.
>Ðñïóðáèåéá åêôåëåóçò ïðïéáóäçðïôå fucking priviledged åíôïëçò ôïõ åðåîåñãáóôç
>(êáé ïëåò ïé fucking I/O åíôïëåò åéíáé priviledged) ðñïêáëåé åíá fucking trap
>êáé äéíåé ôïí fucking åëåã÷ï óôï fucking operating system ôï ïðïéï êñéíåé áí
>ðñåðåé íá åêôåëåóåé ôçí åíôïëç ç ôïí user.
>
>It's just plain old fucking Computer Architecture 101.

Ï.Ê. ðÜù ðÜóï áí åßíáé Ýôóé.
¶ëëùóôå ìéá éäÝá åß÷á :) Ôçí áñ÷éôåêôïíéêÞ ôïõ 80×86 ðïôÝ äåí ôçí êáôÜëáâá.

>Ùò ãíùóôïí, ï Êïëïìâïò áíáêáëõøå ôçí ðáôáôá, ï÷é ôï áõãï. Ôï áõãï ôï áíáêáëõøå
>ï Ìáñêï Ðïëï.

Ï Êïëüìâïò áíáêÜëõøå ôçí ÁìåñéêÞ *êáé* ôï áõãü ôïõ Êïëüìâïõ. Ï ÌÜñêï Ðüëï
áíáêÜëõøå ôçí Êßíá. ¼óï ãéá ôï ßäéï ôï áõãü õðÞñ÷å åäþ êáé ðïëýõõõõ êáéñü.

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr