Asfaleia arxeiwn

Panagiotis Voudouris panos at veria1.freeserve.co.uk
Wed Sep 1 02:50:42 EEST 1999

Christos Ricudis wrote:

> Hello Panos!
>
>   On 31 Aug 99, Panos Katsaloulis wrote to Christos Ricudis with subject "Re:
> Asfaleia arxeiwn":
>
>  >> Η θα χρησιμοποιησεις direct hardware access (που για να το
>  >> κανεις πρεπει να καλεσεις την ioperm() που σημαινει οτι παλι
>  >> εισαι ηδη root).
>
>  PK> Αν όμως (είπαμε πως είναι γνώστης, όχι άσχετος σαν και μένα) δεν
>  PK> χρησιμοποεί καν C, αλλά προσπαθησει να επικοινωνησει μέσω
>  PK> low-level εντολών Ι/Ο σε assembly;
>
> Γιατι, η C σε τι μεταφραζεται απο τον compiler, σε καντονεζικα?

Μα κι η assemlby περνά από τον assembler...άρα αν έχεις candonessembler μπορεί να
δουλέψει... :->

> Δεν μπορεις να παρακαμψεις το fucking λειτουργικο συστημα. Υπαρχει καποιος
> fucking λογος για τον οποιο το fucking protected mode ονομαζεται ετσι.
> Προσπαθεια εκτελεσης οποιασδηποτε fucking priviledged εντολης του επεξεργαστη
> (και ολες οι fucking I/O εντολες ειναι priviledged) προκαλει ενα fucking trap
> και δινει τον fucking ελεγχο στο fucking operating system το οποιο κρινει αν
> πρεπει να εκτελεσει την εντολη η τον user.
>
> It's just plain old fucking Computer Architecture 101.

Weeeeeell...not everyone has had comp arch lectures....besides the comp arch ones
I had didn't even have the concept of a γαμημένο OS mentioned anywhere....I think
that's in the γαμημένα OSs lectures but I've never had one.

>  PK> Συνηθως ισχύει αυτό που λες. Ορισμένες, όπως το αυγό του
>  PK> Κολόμβου, όχι.
>
> Ως γνωστον, ο Κολομβος ανακαλυψε την πατατα, οχι το αυγο. Το αυγο το ανακαλυψε
> ο Μαρκο Πολο.

Technical didagm: μπορεί να μην το ανακάλυψε ο Κολόμβος αλλά, εφόσον μιλάμε για
ιδέες, του Κολόμβου του κατέβηκε η ιδέα να το κάνει να κάτσει στον κώλο του...

> --
> Christos Ricudis
> I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130' Alt. 69ft

This fucking war is over...let's find some other suckers to fuck :)

Καλνύχτασουμ
Πάνος

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr