Internet Explorer 5 on unix systems

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Oct 30 23:43:20 EEST 1999

Pitikaris Thodoros <faiakas at ianos.stsnet.gr> writes:

> Distixos diavasa ena athro prosfata gia
> mia apofash ths AOL wste o netscape o 5
> (pithana o offical final mozzilla dhladh)
> na einai apoleita symvatos me IE5.

Problnma tou Netscape... pragmatika.  Diko mas problima?  Kanena.  To
polu-polu, an arxisei na kanei tis idies blakeies pou kanei o IE5, na
allaksoume browser.  Egw hdh diabazo ta pio polla mesw Lynx, giati mou
tin spane oi diafimiseis kai ta bannerakia :)

> Lete na doume ston netscape kane
> (c)by MicroSoft ?

Me to pou 8a bgei to Opera gia Linux kai FreeBSD 8a sou pw egw
Netscape!  Etsi ki alliws, exei apodeix8ei hdh apo diaforous, me to QNX
anamesa se autous, oti enas browser den einai anagki na kseperna se
megethos tin MIA disketta 1.44 Mb !!!

Nai, ok, to ksero o browser tou QNX den exei Java, alla kai ti m' auto?
Afou exei ola ta upoloipa, se ligotero apo 1 Mb, as tou baloune kai Java
va ginei terastios..  dnladn 2 Mb!  Pali mikroteros 8a einai apo IE5 kai
Netscape.

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr