ORACLE se RH6.0

Alexander Papadakis alpapad at forthnet.gr
Sat Oct 30 19:23:37 EEST 1999

> Exume ena table me 45.000.000 records.
> I select mas epistrefei ta data apo 0.0 secs mexri 0.5secs. Dokimase to
auto sti PosgtGress. Episis, h mySQL exei ena paly kalo query optimizer ( pu
merikes fores paraeinai kalos ).

> Mark

Marko, Marko!, Marko?

Koimasai kala ta bradia???
(Egw sth thesh sou tha eblepa 45ek. records na bouliazoun
 sto /dev/null..)

Tha sou proteina na katebaseis thn Sybase 11.9 gia Linux.

Balthn se ena SMP mhxamhma, me osous epegergastes antexei
h tseph sou.

Ftiaje ta tables sou, xwrismena se polla segments.

Ftiaje ta indexes sou analoga me to queries pou kaneis.

Katebase ta free tools pou dinei h Sybase gia administration/dev
apo Windows (Sybase Central,Modeler!!!,Info maker..)

Setarise th mnhmh sou (Dwse sth database 30-500M)
Ftiaje tis (data)caches sou..
Setarise tous epejergstes pou theleis na kanei utilize.
Setarise to parallhlo processing...

Sthse to Monitor server sou (optional)
Sthse to Backup server sou (optional)
Bale mesa ta dedomena sou.

Kane merika arxika queries kai des taxythta...

Ayrio pou tha theleis kai deytero,trito,tetarto mhxanhma
tha baleis kai ena replication kai eisai Ok!

Methavrio pou tha katebaseis thn 12, tha mporeis na grafeis
ths stored procedures sou se Java (kai oxi mono...)

TO MONO tradeoff pou tha exeis einai to kostos tou
connection... Alla an eisai magkas (poly magkas omws),
mporeis na xtiseis panw ston OpenServer pou dinei to
diko sou http server...

An kapote h sybase apofasize na dwsei :
 -unix sockets
 -stored functions
 -mikrotera kai periektikotera manuals.. ;-(
tha tous patouse olous katw..

Mia kalh seira pantws epiloghs bashs (IMHO), analoga me
thn efarmogh pou theleis na sthseis se linux einai:

Sybase/Oracle (SMP)
Solid SynchroNet (SMP)
PostgreSQL (??)
Mysql/msql
loipes..

To kalytero einai pantws na syndiaseis oses apo tis
parapanw mporeis: Sybase san master/sec storage, Mysql gia
local cache ktlp ktlp..

Kai liga apo thn proswpikh mou empeiria me thn mysql..

Kalh, de lew. Anti na kathesai kai
na ftiaxneis perierga hash tables,dentra, ktlp ktlp,
se opoia glwssa protimas, bazeis mia MySql kai kaneis
th douleia sou... Exeis kai source opote...

Ta udf pou exei mallon ta trexei seiriaka se sygkekrimeno
context me locks.   (An kapoios exei asxolhthei me udf
kai nomizei to antitheto, please as mou steilei mail,
giati me "kaiei" to thema...)

To ypothpwdes recovery-replication pou exei einai
aparadekto. Des taxythta sta insert sou me energopoihmeno
log! Kollaei olh h bash otan baleis merikes xiliades
rows mesa!! (An kanenas endiaferetai gia ena mikro
GPL projectaki gia pio sobaro replication sthn Mysql,
as mou steilei mail na tou pw tis idees mou pou den
exw xrono na dokimasw... Marko??)

Den einai SMP

Oso gia thn ajiopistia ths:
You have an error in your SQL syntax near 'etitle like '%EVER%' AND edes
like '%EVER%' AND etitle like '%MYSQL%' AND edes l' at line 1

Ti epathe o Optimizer? Den antexei megala queries??

Kai gia na mhn parejhghthw, proswpika den eimai
eyxarisitmenos apo thn Sybase... Apla mou dinei
th dynatothta na perasw to business logic twn
efarmogwn sth idia th bash, einai grhgorh, kai
propantwn safe...

Arketa! oxi allh xolh shmera.

alpapad

PS: marko xairetismata se olh thn parea ekei katw..

PPS: Yparxoun ellhnika Locales gia thn sybase alla
     mallon den symperiferontai kai para poly kala,
     oso afora tous clients se Windows...

owner-linux-greek-users at hellug.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr