ORACLE se RH6.0

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Oct 29 17:10:34 EEST 1999

"Mark Papadakis" <markp at pathfinder.gr> writes:

> H mySQL einai kata poly grigoroteri ( the fastest RDBMS ever ) kai
> exei para polles dinatotites. At least gia Web Development.
> subselects, transactions, views kai stored procedures einai sta TODO (
> lene se 4 mines na einai ola auta etoima ) alla einai para poly kalh.
>
> Exei cli based tools kathws kai polla alla gia X/Win.  O Pathfinder
> stirizetai 100% se mySQL kai den mas exei dimiourgisei kanena
> problima. An thelete taxitita kai robustness, its the way to go.
>
> Mark

Twra dev 8elw va tsimpnsw, alla oi kakes oi glwsses, autes av0rwpwv pou
paizouv kai me MySQL kai me PostgreSQL tautoxrova, mazi kai me tnv dikn
mou tnv uperkakn glwssa, leve ... pws n MySQL kavei kati ligotero apo to
diplasio xrovo apo autov pou 8elei mia PgSQL va sou kavei SELECT se eva
table me kamposes xiliades eggrafes (sinithos > 100,000).  Kai epeidn
eivai teleiws xazoi autoi pou tin ftiaxnoune, exei nested SELECTs, exei
triggers, exei eswteriko query optimizer pou kanei ta nested select tns
va trexouv polu pio grngora apo ta avtistoixa N select pou 8eleis se
MySQL gia va mimn8eis to SELECT kati FROM (SELECT allo FROM ...).

Alla... uparxei ena alla omws.  Opoios 8elei rollback, den tin sinistw.
Epishs, den exei ton idio ari8mo apo ergaleia diaxeirisis pou exei mia
MySQL, oute se X11, oute mesa apo Web.  Ki o,ti kai na leme, to
MySQLadmin se PHP einai mia porosi.

Sumperasma?
Mpa... bgalte o kathenas monos tou.

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr