ORACLE se RH6.0

D.A.Glynos glynos at essex.ac.uk
Fri Oct 29 21:27:51 EEST 1999

On Fri, 29 Oct 1999, Mark Papadakis wrote:
> Akrivws
> Ena aplo select ftanei( ante 2-4-5 selects ).
> Sto mono pu  xreiastikame sovara subselectes eitan sto
> search engine alla kati vrikame .. ;) Twra views, stored procedures
> kai triggers einai extra.  Mporeis na live kai without them
> ( iparxei UDF gia tin mySQL pu inai kai san stored procedures ).

Pantws ta subselects, se apla programmata den einai provlima.
Eite xrhsimopoieis temporary pinaka, eite paizeis me to result
pou sou gurise to prwto select stin mnhmh.

> Exw akusei poly kala logia gia tin Sybase alla iparxei speed
> tradeoff pu sti diki mas periptwsh i taxitita einai o primary goal.

Tha sumfwnisw gia 2h fora me ton mark (mias kai to thread eixe ksanaginei
kai paliotera - exexxe :) FAQ pleon) sto thema tis taxythtas. Auto pou
thelw na prosthesw, einai to uper-filiko newsgroup/mailing list tis
mysql opou apantiountai OLWN twn eidwn oi erwthseis (apo programming
issues mexri kai bugs kai benchmarks klp.).

Auta

dimitris
P.S. Sybase is really nice too :) Just started playing with it.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr