Mandrake (was: Re: Y.a.S.T.)

Sotiris Tsimbonis stsimb at hellug.gr
Fri Oct 29 18:26:34 EEST 1999

On Fri, 29 Oct 1999, DJ Art wrote:
> Θα μπορούσε η Mandrake, με την εμπειρία που έχει αποκτήσει να αντιγράφει
> το RedHat, να βγάλει δικιά της διανομή, αφού θέλει σώνει και καλά των
> Pentium Gcc, παρά να τον χώνει σφήνα σε μιά έκδοση RedHat.

Ma(tm) isa isa, pou ayto einai apotelesma tou GPL.. Gi'ayto kai h redhat,
kai oloi oi alloi dinoun ta panta se source morfh.. Ta phran oi typoi sto
mandrake, kai ekanan kapoies beltiwseis (kata th gnwmh tous).. Kai prin
apo ligo kairo, h idia h redhat anagnwrise ta kainouria features pou eixe
to mandrake, kai eipe oti tha ta enswmatwsei se epomenes ekdoseis tou
redhat.. De xreiazetai fysika na efeyrei ton troxo kai pali, giati kai h
mandrake exei dwsei to source, opote... oloi kerdizoun kati :)

Sotiris.

---
Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your .signature to help me spread!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr