ORACLE se RH6.0

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Fri Oct 29 12:37:51 EEST 1999

"Mavrelos, Antonios" wrote:

> πάντα. Συμφωνώ μαζί σου Παναγιώτη για την Postgress. Οταν διάβαζα τα
> χαρακτηριστικά της δεν πίστευα ότι είναι free. Το μόνο που με προβληματίζει
> είναι η σταθερότητα της. Δεν ξέρω σε βαριές δουλειές πως τα πάει. Ισως να
> μην είναι για βαριές δουλειές. Αν είχε και κάποιο καλό front end. Καλύτερο
> από το pgaccess και το psql...  Ενα μειονέκτημα είναι ότι βασίζεται στην
> Ingress που είναι από τις χειρότερες βάσεις (με διαφορά). Δεν ξέρω αν έχει
> βγάλει από πάνω της όλα τα κακά της...

Δούλευα Ingress για 5 χρόνια, και αυτός ήταν ο λόγος που διάλεξα Postgres όταν
χρειάστηκα βάση στο Linux. Δεν έχω δουλέψει πολλές DB για να κάνω συγκρίσεις,
αλλά από όσες έχω δουλέψει η Ingress δεν ήταν η χειρότερη. Υπάρχει και η
Progress, για παράδειγμα (3 χρόνια με αυτή...). Όσο για την Postgres, μέχρι
στιγμής δεν μου έχει δημιουργήσει το παραμικρό πρόβλημα. Τη χρησιμοποιώ από
Perl CGI scripts. Όσο για τα frondends της, είναι ο παράδεισος του CLI - το
psql, σε συνδυασμό με τα διάφορα pgdump κλπ προγραμματάκια είναι πολύ δυνατά -
κι αν βαριέσαι να γράφεις SQL για να δημιουργείς tables, η pgaccess είναι
αρκετή. Για σταθερότητα, τουλάχιστον χωρίς σοβαρό φορτίο είναι ΟΚ, δεν μου έχει
χτυπήσει ποτέ. Έχω ακούσει ότι η MySQL έχει μεν λιγότερες δυνατότητες, αλλά
είναι πιο γρήγορη. Φαντάζομαι ότι ένα evaluation χρειάζεται πριν κάποιος
αποφασίσει τι βάση θα χρησιμοποιήσει. Το καλό είναι ότι έχουμε αρκετές επιλογές
για DB σε Linux, Open source και commercial.

Θ.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr