What the f*** ??

DJ Art djart at freemail.gr
Thu Oct 28 23:54:40 EEST 1999

Γιατί σήμερα (ημέρα Πέμπτη 28-10-99) και ώρα 23:00 έλαβα γύρω στα 100
messages πού όλα φαίνονταν να έχουν σταλθεί σήμερα στις 7:34 ή στις 7:35
και ανήκουν και σε καινούρια και σε παλιά threads ???

ΠΑΝΤΑ μιλάω για μέσω edessa.topo.auth.gr ==> linux.greek.users

(δεν νομίζω να φταίει ο Netscape μέσω Windows που αναγκάζομαι να
χρησιμοποιώ επειδή το Linux βρίσκεται στην Πάτρα και εγώ στην Αθήνα !!!
Πάντως ένα άλλο καλό του Linux είναι ότι μπορεί να μεταφερθεί: Αν φέρω
το σκληρό μου που έχει το Linux και το βάλω σε έναν άλλο Η/Υ -του οποίου
όμως η διάταξη δίσκων είναι ίδια με το δικό μου PC, δηλ. το hda στο ένα
PC να είναι όμοιο με το hda στο άλλο PC- τότε το Linux δουλεύει !!!)

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr