linux

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Oct 27 21:32:00 EEST 1999

Χρήστος Ρούπας <bm-kcxkdr at otenet.gr> writes:

Kalimeres, kai mia mikrn paraklnsn.  Otan stelneis mail, protimise to
aplo ascii keimeno :)

> gia sas exo phat v3 linux kai antimetopizo to akoloutho prblhma
> den exo mouse sto kde kai den mporo na kano tipota nomizo oti exo kanei
> lathos sto configuration to mouse moy einai primax rainbow serial peite
> mou ti prepei na kano

Gia bon0a mas ligo, gia va mporesoume va sou poume ti paizei.

(1) Se poia seiriaki 0ura exeis to povtiki sou?
(2) Sto setup twv X11 tous eipes ti swsti seiriaki?
    (alitheia pos eftiakses to setup tous?)

> mporo na doulepso xoris mouse sto kde

Kommati duskolo to kobw.  Oxi mallon...

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr