DVD sto linux (Kai pios mas pianei :))) )

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Tue Oct 26 01:00:03 EEST 1999

On Mon, Oct 25, 1999 at 07:06:44AM +0300, N.P. wrote:
> Αυτό

>     Sorry gia thn erothsh alla pou 8a to dhloso? Kai giati ta dika sou
> ellhnika ta eida?
> N.P.

  Τα είδες γιατί το δικό μου μήνυμα είχε στους headers:

  Τώρα το πού θα το δηλώσεις εξαρτάται από το πρόγραμμα που χρησιμοποιείς.
Πάντως το συγκεκριμένο mail που έστειλες τα είχε σωστά, αφού έβλεπα κανονικά
αυτά που είχα γράψει εγώ. Το mail αυτό φαίνεται να το έχεις στείλει από
Outlook. Αντίθετα το άλλο αντίγραφο του ίδιου μηνύματος που έστειλες έχει
πρόβλημα. Δες το λίγο...

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr

Nuke them till they glow, then shoot them in the dark.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr