moving directory from one hd to another

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Mon Oct 25 20:34:09 EEST 1999

On 25-Oct-99 Antonis Tsolomitis wrote:

>> mipws kserei kanei pws mporoume na metaferoyme ena directory apo ena skliro
>> se ena allo?
>> exw ola ta directories se ena skliro kai thelw na metaferw to /home se ena
>> allo.
>>
>> thanks
>>
>> Nick Apostolakis
>
> mv -r source/directory target-directory
> gia va pas to /home sto /mnt/otherdisk :
>
> mv -r /home /mnt/otherdisk/
>
> aytn 0a ftiaksei to /mnt/otherdisk/home/ kai ekei 0a balei ta periexomeva
> tou /home/
>
> AT.

Emm, emena to -r mou bgazei error (invalid option) kai sto man mou den to leei
pouthena kai exw to mv (GNU fileutils) v. 4.0 (apo caldera 2.2)

Any way opws exei ksanasyzitithei kai sti lista, i kalyteri lisi gia kanonika
directories (diladi oxi /dev kai oxi /proc pou exei meinei adieykrinisto ti tha
kanei) einai i "cd olddir ; tar cvf - . | (cd newdir; tar xvfp -)" Etsi bebaia
tha xreiastei kai ena rm sto olddir, alla yparxei kai i lysi tis parametrou
--remove-files sto tar (den tin proteinw, gia logous elegxou)

> YG Oi perissoteres egkatastaseis akoma kai xwris kde n' gnome
> exouv tov filemanager xfm pou 0a sou kavei tn douleia me dragNdrop.

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr