Yet Another Newbie needs help

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Oct 25 02:49:38 EEST 1999

N P <sten38 at yahoo.com> writes:

> Loipon, ama 8eloume to linux na antikatasthsei ta win auto prepei na ginei,
> giati uparxoun polloi pou 8eloun na kanoun mono th douleia tous -pou den
> einai mono to sys admin- xoris na tous endeiaferei to PC.

As baloun Windows.

Autoi pou sinothos "apla theloun na kanoun tin douleia tous" den tous polu
noiazei an tha tous petaksei kai kana-duo kuanes othones to PC, opote den
einai anagki na tous banoume na diabazoun manual pages, HOWTOs kai ola ta
suvafn, tsampa kourasi tous prokaloume.

> Osoi 8eloun na to paiksoun sys admin[0] as to kanoun manually.  N.P.

System-administrator den to paizeis... giati se ligo 8a se poune lamer, kai 8a
exoune kai dikio.  Kai opoios apla aresketai na to psaxnei ligo pio kato apo
to ekastote "shell" den einai aparaithta system-administrator.  Power-user pou
liene kai se ena allo stratopedo mporei, sysadm mpa...

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr