Netscape cache

Kostas Gewrgiou gewrgiou at imbc.gr
Sun Oct 24 13:57:13 EEST 1999

Nai ean kaneis ena strace sto netscape tha deis to ekseis omorfo:
rmdir("/10/cache3812AD3001D42B0.html")  = -1 ENOENT (No such file or directory)
rmdir("/1E/cache38125C1E0512515.jpg")   = -1 ENOENT (No such file or directory)
rmdir("/0F/cache38129E8F09C41A7.gif")   = -1 ENOENT (No such file or directory)
rmdir("/12/cache38129FF20354203.gif")   = -1 ENOENT (No such file or directory)

kai mias kai den ta vlepei pia kanei kai ena update to index.db gia na ta
svisi apo tin db tou. Opote exoume ena mikro file leak ;P

Exeis 3 liseis lipon:

1) Ta pselneis stous typous tis netscape gia to %s pou mallon ksexasane
se kapia sprintf tous.
2) Grafeis ena mikro programataki pou kanei diavazei to index.db kai to .cache
tou netscape kai svini ta arxeia pou vriski sto .cache alla oxi sto index.db
Oxi omorfi lisi alla tha doulepsei.
3) rm -rf to .cache tou netscape ana takta xronika diastimata.

Dialegeis kai perneis.

  Kostas Gewrgiou

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr