problem

Batis bat_geor at mail.hol.gr
Sat Oct 23 19:34:43 EEST 1999

At 06:26 ìì 23/10/1999 +0300, you wrote:
>      den exo mouse sto kde kai den mporo na kano tipota nomizo oti  exo
>kanei lathos sto configuration to mouse moy einai primax rainbow peite mou
>ti prepei na kano mporo na doulepso xoris mouse  sto kde perimeno apanthsh
>chris

De doulevei mono sto KDE i se opoiodipote Window Manager?

An einai lathos tou configuration tou X11, tote mia lysi tha'tan na pas sto
Hardware Database tis SuSE sto http://www.suse.de/e/ (an kai einai gia SuSE
tha sas voithisei na vreite pws prepei na dilwsete otidipote, opoia
distribution ki an exete). Nomizw grafei ta protocols gia kathe mouse.

Apo'kei kai pera, paikse me tis rythmiseis (baud rate, klp.)

Computers let you make More mistakes faster than any other invention in
human history, with the possible exception of handguns and tequila.
 - Mitch Radcliffe
  ,       _/ _/  .   _/    _/       Jim JMK Batis' Web Site:   `       *
 . *   ` _/ _/_/  _/_/  _/     *         http://jmk.simplenet.com/  .  ,
 _/    _/ _/  *   _/  _/       +    E-mail address:    .       .    `
  _/_/   _/ `    _/    _/  *      ,      bat_geor at mail.hol.gr   .-._
.  AIM Screen name: Irwas   .     * ICQ UIN: 18204204        +   '. '.  *
 JMK Productions: http://jmk.simplenet.com/prod/ FreeWare Utils   , .'
 JMK Web Designs: http://jmk.simplenet.com/wd/    ,  .      `    ,.'
 Member of HTML Writers' Guild: http://www.hwg.org/      ,         *  .
 Seventh Sign - Heavy Metal Magazine: http://users.hol.gr/~sevsign/  *