Peri XDM kai displays

Kaminakis Nikos nickam at venus.cs.teiher.gr
Fri Oct 22 17:35:53 EEST 1999

On Fri, 22 Oct 1999, Christos Ricudis wrote:

> Hello Linux-greek-users!
>
>   On 22 Oct 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "Peri XDM kai
> displays":
>
>  L> O.k, erwtisi ligo xazi mallon, alla exw agnoia peri tou thematos.
>  L> Exw ena linux, me ta X-windows tou klp.
>  L> Exw sto idio diktyo alla unix mixanimata, poy trexoun xdm
>  L> Thelw na kanw login se ena allo Unix (Tru64), mesw XDM, se allo
>  L> diko mou Display (ta X mou trexoun sto localhost:0 ara fantazomai oti to
>  L> localhost:1 einai eleythero kai allazw ekei me Ctrl-Alt-F8, swsta?)
>
> startx -- :1 -query hostname  isws?

to dokimasa kai auto...... xrhsimopoiontas enan reflection server...
auto pou pernw einai to e3eis...

waiting for X server to begin accepting connections .
AUDIT: Fri Oct 22 17:19:35 1999: 13032 X: client 1 rejected from local
host
Xlib: Client is not authorized to connect to Server

ennoeite  otan trexw apo to command line kapoio xterm h' otidhpoite allo
trexei anet sto display tou nt mou

alla akoma tipota...

ti ftaiei?? afou exw dhlwsei to linux kai sto xhosts arxeio pou epitrepei
pia ip mporoun na steiloun x-clients....

mhpws den yposthrizetai apo to reflection ??

nikolas

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr