Peri XDM kai displays

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Fri Oct 22 15:13:28 EEST 1999

On Fri, 22 Oct 1999, Michalis Kabrianis wrote:

[snip]
> Pragmati, apolyta swstos (tin Xwrapper den tin iksera, kai apo to man Xserver
> den ebgala kamia akri otan to diabasa. To kalo, (gia na pw ki egw kati) einai
> oti an sikwneis getty stis 3 prwtes konsoles sto inittab tote sikwneis me :1 :2
> klp pio polla Xdisplays ta opoia ksekinane apo to Ctrl-Alt-F4 (ayti ti stigmi
> exw tria, ena local kai 2 remote, kai prospathw na brw tropo na sikwsw kai ena
> apo VMS)
[snip]

Exe yp'opsin sou oti synh8ws paei na brei to prwto eley8ero. Ean 8es na
phgainoun se syngekrimena vt's, bale thn epilogh sto Xwrapper 'vtXX'
       vtXX    XX  specifies  the  Virtual Terminal device number
               which XFree86  will  use.   Without  this  option,
               XFree86 will pick the first available Virtual Ter-
               minal that it can  locate.   This  option  applies
               only  to  SVR3,  SVR4, Linux, and BSD OSs with the
               `syscons' or `pcvt' driver.

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954
 Computer Shaman and Informatics Thaumaturge

Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your .signature to help me spread!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr