UUID's

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Oct 22 13:09:43 EEST 1999

Hello all!

Sxetika agnwsto, plhn omws eksairetika xrhsimo feature. Apaitei kapoio prosfato
kernel (oxi 1.0.9 :)), kai prosfates ekdoseis twn e2fstools kai util- linux :

... /etc/fstab :

/dev/sdb1       /               ext2            rw 0 1
/dev/sda2       /usr            ext2            rw 0 2

Dinete (me umounted to antistoixo filesystem) :

# /sbin/tune2fs -l -L rootyroot -U random /dev/sdb1
# /sbin/tune2fs -l -L usrusr -U random /dev/sda2

kai allazete to fstab ws ekshs :

LABEL=rootyroot      /               ext2            rw 0 1
LABEL=usrusr         /usr            ext2            rw 0 1

Etsi, to mount kai to fsck 8a briskoyn ta katallhla partitions akoma kai an
pros8esete ena SCSI device poy allazei ta assignments twn /dev/sdXY.

Ti ginetai twra an balete ena SCSI disko sthn alysida sas poy tyxainei na
periexei kapoio idio label me ayto poy dwsate eseis se ena filesystem sas?

Ekei xrhsimopoieite to UUID :

# tune2fs -l /dev/sdb1
Filesystem UUID:          320fbada-6ff3-4296-919d-89cf85554cf7

Kai mporeite na to xrhsimopoihsete me ton idio tropo sto /etc/fstab sas :

UUID=320fbada-6ff3-4296-919d-89cf85554cf7       /       ext2    rw 0 1

Twra, ti ginetai sthn periptwsh poy tyxei dyo filesystems na exoyn idio UUID ?

Tote 8a prepei na mas to peite - 8a einai megalh timh gia mas na gnwrizoume oto
o Kwstantinos Mhtsotakhs xrhsimopoiei Linux.

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr