Internet Explorer 5 on unix systems

Kaminakis Nikos nickam at venus.cs.teiher.gr
Fri Oct 22 11:06:53 EEST 1999

On Wed, 20 Oct 1999, XXX wrote:

> "K.B.G." wrote:
>
> > Ayto itan! Pai  xalase  o  kosmos!! To eidate ayto?
> > http://www.microsoft.com/unix/ie/ie5/
> > Gia Solaris kai gia HP-UX. Gia linux omos?
>
> Ti le re karamitro????????????????????
> Den soy aresei ki olas???
> Den ftanei poy sas dinete i eykairia na ksefortotheite aytin tin aidia
> to netscape, paraponieste ki olas.
> Ai sixtir.
>
> Zito ta windows!!
> Kato to Linux

<FLAME>
toulaxiston ama mas eleges to onomataki sou kai den kryvosoun piso apo thn
anwnymia, 0a mas edines thn dynatottha na se vrisoume pio omorfa..
afou omws den to kaneis auto omws: pane asxoleisou me ta windows kai tis
malakioules tous kai ase emas  na thn vriskoume me to lynx kai to netscape
kai to opera......
kai gia osous asxolounet akoma me windows....systhnw opera 3.60. POLY
KALOS BROWSER. oxi paparioulez kai internet explorers....
</FLAME>

nikolas

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr