Directory ως απλόαρχείο

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Oct 22 02:22:45 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 22 Oct 99, Linux-greek-users wrote to Kostas Gewrgiou with subject "Re:
Directory   ως  απλόαρχείο":

 >> Kai omws einai krima. Ena apo ta pragmata pou me eixane
 >> entipwsiasei otan protomathena Unix htane oti mporouses na
 >> anoikseis ena dir, kai na to diabaseis san aplo arxeio :-(

 L> Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντησεις σας. Κι εμένα με χαλάει που
 L> δεν μπορώ ν' ανοίξω έναν κατάλογο ως απλό αρχείο. Τέλος πάντων,
 L> κάποιον καλό λόγο θα 'χανε και το αλλάξανε.

Kai poly kalo logo malista.

Sou eksasfalisan enan portable kai system independent tropo na diabazeis
directories (opendir ktl) xwris na ypeiserxesai sta structures toy leitoyrgikou
systhmatos, pragma poy de 8a'prepe na kaneis etsi ki alliws, ektos an den
mporeis na to kaneis me kapoio public interface. [0]

Otidhpote (8a petyxaine na) kanei read() se ena directory, einai recipe for
disaster.

[0] Empros oloi ston agwna gia thn katadikh kai ektelesh toy /dev/kmem

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr