ICMP PROTOCOL

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Oct 21 02:58:58 EEST 1999

gaitat <dgfd at hotmail.com> writes:

> 8a h8ela na rwthsw thn 3ehs erwthsh:pos mporw na steilw apo to linuxaki
> mou ena ICMP_MASKREQ "paketo" (type 17,apo ta sunolika 19 pou yparxoun)
> ?.Euxarisrw

Theleis na xrhsimopoihseis ena raw socket, kai va "ftiakseis" esu to IP paketo
me ta ICMP dedomena mesa... alla pali mporei na sou kanei kai to etoimo
programma icmpaddrmask.c pou exei o Richard W. Stevens sto TCP/IP illustrated
Vol. I (The Protocols).

Epeidi bariemai na to pliktrologiso se mail, mporeis na breis ola ta sources
apo to sugkekrimeno biblio sto:

	ftp://ftp.uu.net/published/books/stevens.tcpipv1.tar.Z

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr