Windows Apps on UNIX

Ioannis Ioannou roryt at hol.gr
Wed Oct 20 08:36:07 EEST 1999

DJ Art wrote:

> Για δείτε http://www.mainsoft.com
>
> Δεν ξέρω τί πρέπει να κάνουμε: να χαιρόμαστε ή να κλαίμε (το πιθανότερο)

Na midioume fysika. Eides ti lene :

  About Linux
  International Data Corporation (IDC) estimates that Linux commercial
  shipments will grow faster than the total shipments of all other
client or server
  OS systems through 2003.  Linux is strongly differentiated from
virtually all
  other operating systems because it is "open source" software, with the
source
  code freely available to all users.  Unlike proprietary operating
systems that
  restrict access to the source code, Linux benefits from a worldwide
community
  of highly experienced programmers and technically savvy academics who
  have the access to enhance and improve the system.

Apla to exoun piasei to noima. Sou leei o allos : "wraia, thelw statheri
platforma, alla apo software ti ginetai? " , kai exei dikio. Min
ksexname oti kai h MS epikratise sta alla OSes (OS/2, Apple k.o.k) giati
eixe plithora software. Den krinw tin poiotita, mhn to pame gia flame.
Emena pantws den me xalaei katholou. Kai an kapote teleiwsei to wine
(isws kai me tin boithia ths Corel opws elege kapote) den tha me xalaei
katholou ma katholou.

--
I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr