Kernel Panic

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Wed Oct 20 07:49:13 EEST 1999

On Wed, Oct 20, 1999 at 02:07:44AM +0300, Panayotis Vryonis wrote:

> Mia idea, isws na eimai teleiws la8os:
> Yparxei periptwsh na exeis mhxanhma sou na mhn einai i686? px 486?
> An nai isws o squid na sou kanei thn zhmia (blepw
> "Starting Squid Cache version 2.0.PATCH2 for i686-pc-linux-gnu...").

Den nomizw na einai auto. O squid arxise 11 ores meta to kernel panic :)
Synithos to i686-xxx-yyy- einai ena string pou dinei to configure script
sto programma pou ginetai compile, gia na prosdiorisei ton ypologisti
pou egine compile. Synithos den simainei tipota perissotero (diladi oti to
programma egine compile me cpu optimization).
Akoma omws kai otan to configure brei gcc kai thelei na balei optimization
bazei to -mcpu=i686. To na ginei compile kati me to -mcpu=i686 den simainei
oti den tha trexei kai stous i386. Akoma kai to na balei to -march=i686 ston
gcc  (pou simainei oti xrisimopoiei entoles tou sygkekrimenou epexergasti), den
tha prokalesei kernel panic. To problima pithanos na einai hardware ().

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr
I may not be perfect, but parts of me are excellent.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr