DVD sto linux (Kai pios mas pianei :))) )

DJ Art djart at freemail.gr
Tue Oct 19 23:29:39 EEST 1999

vagelis wrote:

> AC3 ixos, ego fisika apo ti sb16vibra den mporo na paro, den ksero pos 8a
> mporousate na parete apo ti live kai an iparxei i dinatotita afti sto linux
> (ksero oti sta akatonomasta iparxei).

(Δεν ξέρω αν λέω βλακείες, δηλαδή πρακτικά δεν το έχω δοκιμάσει), αλλά
ακόμα και τη live να είχες δεν θα άκουγες AC-3 γιατί πολύ απλά η SB δεν
έχει αποκωδικοποιητή AC-3.

Κάνε όμως το εξής: Βρές έναν ενισχυτή AC-3 (αν δεν έχεις ήδη) και
σύνδεσέ τον κανονικά με την sb16vibra. Εχω την εντύπωση (αν και αρχίζω
να αμφιβάλλω) ότι θα δουλέψει, καθώς θα πρέπει να μεταφέρεται σήμα από
τα καλώδια και να αποκωδικοποιείται από τον ενισχυτή. Αν δεν ισχύει αυτό
(η μεταφορά σήματος) τότε θα χρειάζεται ψηφιακή έξοδος από κάρτα MPEG (ή
από τη Live αν έχει τέτοιο πράγμα) για να πηγαίνει σε ψηφιακή είσοδο
στον ενισχυτή. (αυτή η 2η λύση ακούγεται πιο αληθοφανής και αν είναι
αλήθεια, ας κλαίμε για όλες αυτές τις πανάκριβες κάρτες ήχου που δεν
βοηθάν καθόλου :-(    .... )

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr