mv erwtisi /dev/null

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Oct 19 01:41:53 EEST 1999

Bassoukos Tassos <abas at aix.meng.auth.gr> writes:

> ayto pou h8eles na mas peis einai to
> # make 2>&1 1>/dev/null | tee errorlog.txt.

Kai priv tnv patnsei kapoios pou dev exei tnv aparaitntn peira me ta gvwsta
kai mn eksairetaia: dup(), dup2(), ktl.  H SEIRA EXEI SHMASIA. To:

	% make 2>&1 1>/dev/null | tee errorlog

eivai teleiws diaforetiko apo to:

	% make 1>/dev/null 2>&1 | tee errorlog

Kai bebaia sto deutero DEN 8a graftei tipota sto `errorlog' !!!

Sav asknsn stnv avagvwstn afnvetai va brei giati exei agvon0ei pavtelws to
pio palio mou posting pou avefere tnv `script' evtoln, eidika afou autn
krataei se arxeio OTIDHPOTE perasei apo to termatiko, profavws mazi me ta:
stdin, stdout kai stderr :P

	% script errorlog
	Script started, output file is errorlog
	[ apo edw kai katw eva subshell exei ektelestei, tou opoiou
	  katagrafetai mesw evos pseudo-tty eisodos & eksodos sto arxeio
	  eksodou tis `script' ]
	% make
	% exit
	Script finished at ...

Avte, gia va mnv basavizeste me file descriptors, avakateu0uvseis, kok.

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr