Περί hackers

DJ Art djart at freemail.gr
Mon Oct 18 22:56:54 EEST 1999

Λοιπόν, έχω να πώ το εξής: τα περιοδικά, τα M.M.E., οι εφημερίδες κλπ..
θέλουν να ονομάζουν hackers αυτούς που εισβάλλουν σε δίκτυα και παίρνουν
πληροφορίες και μερικές φορές γενικά καταστρέφουν ή αλλάζουν τις αρχικές
σελίδες των Υπουργείων...
ÁÕÔÏ ÅÉÍÁÉ ÐÏËÕ ËÁÈÏÒ. ôåëåßá êáé ðáýëá êáé äåí ôï óõæçôÜù.

Όσοι είναι παλιοί στον χώρο των Η/Υ ξέρουν ότι το να είσαι hacker είναι
"μαγκιά" με την έννοια του ότι έχουν γερές βάσεις και άπειρες γνώσεις.
Τώρα hacker δεν είναι το ΚΝΙτάκι που κατάφερε και βρηκε τρύπα στο ypepth
για να προπαγανδήσει το νομοσχέδιο του Αρσένη... Hacker είναι πολύ μα
πάρα πολύ δύσκολο να είσαι.

Και πρόσφατα είδα κάτι που μου τα θύμισαν όλα αυτά. Έψαχνα για κάτι
αντίστοιχο του Netmeeting για το Linux (αν κανείς ξέρει κάποιο πρόγραμμα
ας το πεί) Έψαχνα πρόγραμμα για να μπορώ να μιλάω εγώ από Linux και ο
συνομιλητής μου από Windows... Ψάχνοντας το freshmeat βρήκα το
www.openh323.org. Εκεί υπάρχει ναι μέν το πρόγραμμα που υλοποιεί τον
κώδικα που έχουν φτιάξει για να χρησιμοποιούν το πρωτόκολλο που
χρησιμοποιεί και το Netmeeting, αλλά υπάρχει και ο ίδιος ο κώδικας (σε
C++). Ε, λοιπόν στη σελίδα που έχει τα links για το downloading, κάτω
από το tar του κώδικα υπάρχει το σχόλιο "for hackers only"

Αυτά είχα να πώ.

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr