(off topic) leased lines question

Apostolos Siotos asts at grmedia.gr
Mon Oct 18 15:28:01 EEST 1999

Συγνώμη για το άσχετο αλλα αυτοι που πρέπει να ξέρουν
δεν ήξεραν (μπορεί και να μίλησα σε λάθος άτομο).
Τι διαφορά έχει μια δομημένη απο μία αδόμητη γραμμή
(εννοώ τι εννοούν με αυτό και ποια τα - ή + της μίας
και της άλλης εκτός του κόστους..) Δεν θέλω απάντηση
του στυλ μα φυσικά η μια είναι δομημένη ενώ η άλλη όχι!
Αν μπορεί κάποιος να με παραπέμψη σε κάποιο link ή να
που πει πως ονομάζωνται αγγλιστή για να ψάξω θα ήμουν
πιστεύω ικανοποιημένος.. (επίσης αν έχει κανείς ιδέα για
το πώς αλλιώς μπορώ να συνδέσω Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 512Κ ή
2ΜΒ-η ταχύτητα εξαρτάτε απο το κόστος το μήνα- πάλι θα
ικανοποιόμουν...[τελικά μάλλον είμαι εύκολος...])

ΤΙΑ

--
Φιλικά

Απόστολος Σιώτος