mgetty problem

Zanikolas Serafim serzan at it.teithe.gr
Sat Oct 16 02:05:40 EEST 1999

On Fri, 15 Oct 1999, I.Ioannou wrote:

> Who says so ? To dokimases kai den etrekse ? Milaw panta san root, e ? Ti
> to idietairo kanei to mgetty dhladh, h to init dhladh, pou "mono apo to
> inittab to kaleis" ? Den to katalaba. Ti exei mesa dhladh, kanena winstub
> "This program can't run fron the command line" h "This program needs SYSV
> initab" ? :-)))

> Kai an einai apla ena problhma me lock ? Alithia, prin rikseis katara sthn
> gnomi mou, koitakses to man toy mgetty gia log option, kai an nai, ti sou
> legane mesa ta logs ?

	epidi akrivos *diavasa* _kai_ to man _kai_ to info **ksero** pos
MONO apo inittab kalite. prin diavaso sxetika ixa dokimasi na to trekso
apo to prompt kai termatizontan me ti mia. log file *den* dimiurgise pote.
xoris pareksigisi, ine thetiko na prospathun na se voithisun, alla afu den
to exis dulepsis pote (giati diaforetika tha ikseres oti kalite mono apo
to inittab) _kai_ den exis kan diavasi to man (giati diaforetika den tha
me parepempes se ayto na do *an* ...) oso gia to lock file, an diavasis
sxetika tha mathis pos apo ti stigmi pu tha ksekinisi to linux kai tha
fortosi kanonika to mgetty to modem ine eksolokliru desmeymeno apo to
programma kai kanena allo den mpori na to xrisimopiisi...

serzan

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr