/proc

d e a t h charon at hades.hell.gr
Fri Oct 15 17:52:39 EEST 1999

On Fri, Oct 15, 1999 at 10:53:46AM +0300, Yannis Tsakiris wrote:

> >Einai owned apo ton owner tis process, alla lyse mou tin aporia:
> >giati na allakseis to cmdline?
> >
> >Michalis Kabrianis
>
> 8a mou peis mporw na kanw ena netstat kai na riksw mia matia sto log.
> barieme omws na koitazw logs..

<mode type=evil-hacker>
Aaaa, ok.  Tote min anisixeis, den tha tin patheis apo to /proc sou, sigoura,
alla apo kati pou 8a exei xathei kapou mesa sta logs :P
</mode>

mpouxouxou, auto me to argv[0] dev to eides mallon katholou. ok, paradeigma:

	int main (argc, char *argv[])
	{
		argv[0] = "kakos server";
		sleep(-1);