vRe!: Plotting program (will be:GNUPlot)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Oct 15 22:23:43 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 15 Oct 99, Linux-greek-users wrote to Michalis Kabrianis with subject
"vRe!: Plotting program (will be:GNUPlot)":

 L> thnx. alla pera ap'ola ayta MIPWS kserei KANEIS na doulevei
 L> to GNUPLOT... 8elw na ton kanw merikes prive erwthseis
 L> giati akousa oti einai poli dynato programma kai 8elw pash
 L> 8ysia na to ma8w.

Einai! Kai exei kai poly kalo manual. Exw faei arketh wra panw toy se graphs,m
kai mallon den exw brei kati kalytero se Unix. Mporeis na me rwthseis oti
8eleis...

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr