RFC gia organwsi listas

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Fri Oct 15 10:21:07 EEST 1999

On 15-Oct-99 Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Me tin allagi tou interface mas, kati prepei na ginei... Alla theloume
> soft gia na to kanei auto. An den yparxei kati etoimo, min perimenete
> polla.

Apo mia grigori matia pou eriksa otan eftiaxna to interface tou search gia to
magaz, nomizw oti me liges aples gnwseis C ayto einai poly eykolo na ginei, an
allaxtei mia idi yparxousa parametros (p.x. sto magaz ebgala tin parametro time
giati ta html arxeia ftiaxtikan ola tin idia wra opote den eixe noima).
Gia na mpei san nea parametros, tha einai arketa pio dyskolo, alla oxi
akatorthwto (arketa katharos kai eykolokatanoitos kwdikas, akoma kai gia mena
pou eimai praktika asxetos).

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr