RFC gia organwsi listas

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Fri Oct 15 01:02:07 EEST 1999

In article <XFMail.991014152351.kabrianis at hellug.gr>,
	kabrianis at hellug.gr (Michalis Kabrianis) writes:
> -Anoikse to Yast, Coas, Linuxconf otidipote, klik klik klik (den mathaineis
> tipota)

Εδω θα μαλώσουμε :(

Δεν μπορώ να καταλάβω το μένος για ο,τιδήποτε μπορεί να ρυθμιστεί αυτόματα...

Καταλαβαίνω ότι «δεν μαθαίνεις» έτσι, αλλά μερικές φορές θέλεις απλά να κάνεις
την δουλειά σου, έτσι δεν είναι;
Αναλογίσου κει τον κόπο αυτών που έκατσαν και έφτοιαξαν αυτά τα προγράμματα...
Κάποιο στόχο είχαν στο μυαλό τους.

Και γίνομαι ποιο σαφής με ένα παράδειγμα: τι χρησιμοποιείται κατά πληοψηφία
για να συνδεθεί κανείς στο δίκτυο; kppp/xisp/wvdial ή ppp-on/ppp-off;

Το θέμα δεν είναι κατά πόσον «πρέπει» κανείς να μάθει yast/coas/κλπ κλπ αλλά
πόσο γενικά είναι αυτά τα εργαλεία. Αν όμως κάποιος είναι αρχάριος και δηλώσει
ότι χρησιμοποιεί μια δηλωμένη distribution, γιατί να μη του δώσεις μια τέτοια
απάντηση; Η γνώση θα έρθει αργότερα.

Δεν είναι «σωστό» κατά τη γνώμη μου για ψήλου πήδημη να τρέχεις στο vi (το
οποίο δεν *θέλω* να μάθω), αν μπορείς τη δουλειά σου με 1-2 click. Ιδίως
(επαναλαμβάνω) αν αναφέρεσαι σε αρχάριο.

Υ.Γ.: έχω SuSE και το μόνο που ζηλεύω από το κόκκινο-καπέλο είναι η ευκολία με
την οποία ρυθμίζεις ποια κάρτα ήχου έχεις... (όποιος ξέρει κατάλαβε)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr