Sta9erothta & Linux

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Fri Oct 15 01:26:45 EEST 1999

Κοντεύει να γίνει ανέκδοτο...

Μέχρι και η μάνα μου έχει μάθει το Linux και το πόσο σταθερό είναι (η οποία
έχει τόση σχέση με τους υπολογιστές όσο εγώ με την μεσαιωνική ερωτική ποίηση
της άνω Ιαπωνίας).

Από την ημέρα που αγόρασα το φορητό (και ήθελα να μπω στο δίκτυο μέσω wiblow$
& winmodem) με ακούει συνέχεια να βρίζω. Τώρα που το partition των windows
έφαγε για τα καλά format και χρησιμοποιώ το εξωτερικό Modem από το «μεγάλο»
computer άρχισε να απορεί τι συμβαίνει... και φυσικά μέχρι και η μάνα μου το
λάτρεψε (το Linux, οχι το Modem :)

Η ιστορία μου θυμίζει κάτι παλιές διαφημήσεις της RedHat στο LinuxJournal που
έλεγαν για έναν τύπο που άλαξε τους servers και έβαλε Linux και «όλοι
καταλάβανε ότι κατί πήγεναι καλύτερα, αλλά κανείς δεν ήξερε γιατί» ... :)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr