:)) ok!

George Galimanas galimana at teihan.gr
Thu Oct 14 23:57:22 EEST 1999

d e a t h <charon at hades.hell.gr> wrote in message
news:19991014051424.B6371 at hades.hell.gr...

> Oles oi ergasies pou mporouv va graftouv se m$-offisss, mporouv aveta va
> graftouv kai se SGML, se HTML estw, opote eisai adikiologitos :P

ti mou les edw re megaleeee? an ikseres ti asxetos eimai peri linux tote 8a
katalabaines! Telos pantwn, prospa8w na asxoloumai oso perissotero ginetai
me linux kai na to ma8ainw ka8e mera kai pio polu! Alla kai auto den sas
endiaferei! Egw apla zhtaw boh8eia kai opoios den barietai kai mporei na me
boh8hsei mou apanta! Den zhthsa tipota parapanw!

owner-linux-greek-users at hellug.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr