I need help

DJ Art djart at freemail.gr
Thu Oct 14 19:18:25 EEST 1999

Jimys wrote:
> αλλά όταν πάω με τον Netscape να ανοίξω μία σελίδα μου βγάζει
> το μήνυμα ---A network error occurred : unable to connect to server ( TCP
> Error : No route to host ) --- Τι σημαίνει αυτό και πως μπορώ να το
> διορθώσω.

(Here we go again...)

Το θέμα έχει χιλιοαπαντηθεί. Πρέπει να προσθέσεις στο /etc/resolv.conf
τους DNS του Provider... Ψάξε στα archives, επίσης...

> Πάντα μπαίνω ως root γιατί κάνω πειράματα. Όταν μπαίνω στα
> x-windows το background αλλάξει από μόνο του !!!! Έχει κανείς λύση?

Τώρα μη με παρεξηγείς, αλλά πίστεψέ με, αυτό που ρωτάς είναι αστείο...
Πρέπει να ξέρεις πώς όπως και στα Windows, έτσι και στο KDE πρέπει να
ψάχνεις για να βρείς αυτό που θές. Γι' αυτό, "παίξε" λίγο με το KDE,
άνοιξε όλα τα menu και δοκίμασε όλα τα προγράμματα του Start Menu
(Configuration). Αυτό που ζητάς θα το βρείς στις ρυθμίσεις του
background (δεξί κλίκ και Display Properties). Ξετσέκαρε το κουτί που
λέει Random και διάλεξε το background που θέλεις.

> Και για
> να τελειώνω τους κωδικούς για το star office 5.1 τους έχει κανείς γιατί από
> το internet δεν βρήκα άκρη. Αυτά τα ολίγα, οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή

Ψάξε στα archives της λίστας, στα μηνύματα του Ricudi. Κάπου υπάρχει ένα
απόσπασμα του FAQ του Staroffice.

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr