I need help

Jimys asdjim at x-treme.gr
Thu Oct 14 16:57:56 EEST 1999

Γεια χαρά σε όλους. Από όταν αποφάσισα να βάλω το suse linux 6.1 στο
μηχάνημα μου όλο ανακαλύπτω και κάτι καινούριο. Μερικά πράγματα βέβαια δεν
τα ξέρω. Καταρχήν η σύνδεση με το internet. Μπαίνω με το δοκιμαστικό του hol
γιατί η x-treme δεν υποστηρίξει το linux. Όλα πάνε μια χαρά και μου δείχνει
ότι συνδέθηκε αλλά όταν πάω με τον Netscape να ανοίξω μία σελίδα μου βγάζει
το μήνυμα ---A network error occurred : unable to connect to server ( TCP
Error : No route to host ) --- Τι σημαίνει αυτό και πως μπορώ να το
διορθώσω. Πάντα μπαίνω ως root γιατί κάνω πειράματα. Όταν μπαίνω στα
x-windows το background αλλάξει από μόνο του !!!! Έχει κανείς λύση? Και για
να τελειώνω τους κωδικούς για το star office 5.1 τους έχει κανείς γιατί από
το internet δεν βρήκα άκρη. Αυτά τα ολίγα, οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr