/proc

d e a t h charon at hades.hell.gr
Fri Oct 15 00:10:41 EEST 1999

On Thu, Oct 14, 1999 at 05:17:41PM +0300, Yannis Tsakiris wrote:
> Geia sas paidia..
> Mipws exei kaneis to know-how sxetika me to pws mporoume na
> allazoume to /proc/xxxx/cmdline keimenaki? (opou xxxx to PID)
> 8elei na eisai root 'h apla na eisai owner tis process?
> TIA

<joke>
Aplo, an exeis to source bebaia... pros0ese kapou stin main() tou programmatos
kwdika pou kavei teleiws overwrite to argv[0].
</joke>

Oxi, den ginetai eukola auto pou les, xoris dnladn na peirakseis ton tropo me
ton opoio douleuei to kernel sou auti ti stigmi.

Alla estw oti to ekanes, kai ulopoinses tnv write() gia ta arxeia pou legontai
/proc/xxx/cmdline kai sou douleuei swsta, giati eisai polu `etsi' developer kai
den ftiaxneis kwdika me bugs.  Ti 0a to kaneis meta olo auto?

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"Curse me if I'm wrong, but don't you want to Slang me?"
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr