Egkatastasi RH 6.0 apo hard drive.

d e a t h charon at hades.hell.gr
Thu Oct 14 15:36:24 EEST 1999

On Thu, Oct 14, 1999 at 10:38:45AM +0300, Kekes Stamatis wrote:
>  Edo kai dyo meres prospatho na stiso to RH 6.0 apo hard drive. Apo CD
> Den ginetai giati to directory tree einai diaforetiko kai kata deyteron,
> einai "psimeno" me joilet logo tou oti einai downloaded apo to site tis
> RH.
>  Alles fores mou kolaei otan egkathista ta rpms kai oxi synexeia sto
> idio rpm kai alles fores kata ti diarkeia pou epilego hard disk.
>  To partition pou to exo copiarei einai se FAT apo Windows ( goux goux )
> NT.
>  Ti mporei na ftaiei ??

To oti den kaneis mount me:

	# mount -t vfat /dev/papari /mnt

opote pane ta eksupna ta windows ki allazoun ta onomata?

Ypo0eseis kanoume tora.  Giati de mas eipes akribos to error pou sou petaei to
programma egkatastasis tou RH.  A, kai min ksexaso, se ISO-image den dinetai
auto to distribution?  Giati to na ta grapseis ola se VFAT, meta me Joliet na
ta kaneis cdrom, kai meta na psaxneis boot disk me driver gia Joliet kai to
tade codepage se module gia na deis to cdrom swsta, einai kapws...

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"Curse me if I'm wrong, but don't you want to Slang me?"
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr